Jump to content
DAYZ-CODE.RU - Создай свой игровой сервер

No AutoRUN


Istimis
 Share

Recommended Posts

здравствуйте, помогите пожалуйста понять в моём коде персонаж постоянно бежит, как написать правильно код, чтобы анимация бега работала, только когда клавиша нажата. 

modded class MissionGameplay
{
    override void OnKeyPress( int key )
    {
        Run( key );
        super.OnKeyPress( key );
    }
      bool RunState;
    void Run( int key )
    {
        if ( key == KeyCode.KC_LSHIFT ) { RunState = true; }
        else if ( key == KeyCode.KC_W || key == KeyCode.KC_S || key == KeyCode.KC_A || key == KeyCode.KC_D) { RunState = false; }
        PlayerBase player = PlayerBase.Cast(GetGame().GetPlayer());
        if ( RunState )
        {
            player.GetInputController().OverrideMovementSpeed( true, 3 );
            player.GetInputController().OverrideMovementAngle( true, 1 );
        }
        else
        {  player.GetInputController().OverrideMovementSpeed( false, 0 );
           player.GetInputController().OverrideMovementAngle( false, 0 );
          }
        }

}

Please Log in or Register to see this: Attachment

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...